Warning: file_put_contents(): Only -1 of 122 bytes written, possibly out of free disk space in /home/platne/serwer116927/public_html/lubuszanin.org.pl/wp-content/plugins/wp-optimize/includes/class-wp-optimize-htaccess.php on line 136

Warning: file_put_contents(): Only -1 of 1673 bytes written, possibly out of free disk space in /home/platne/serwer116927/public_html/lubuszanin.org.pl/wp-content/plugins/wp-optimize/includes/class-wp-optimize-htaccess.php on line 136

Warning: file_put_contents(): Only -1 of 122 bytes written, possibly out of free disk space in /home/platne/serwer116927/public_html/lubuszanin.org.pl/wp-content/plugins/wp-optimize/includes/class-wp-optimize-htaccess.php on line 136
Rekomendacje Prezesa UOKiK - publikacja | #OznaczamReklamy - UOKiK - Lubuszanin

Rekomendacje Prezesa UOKiK – publikacja | #OznaczamReklamy – UOKiK

Jak oznaczać płatną współpracę, gdzie przebiega granica między prezentem a korzyścią materialną, czym jest promocja marki własnej?

  • Jak oznaczać płatną współpracę, gdzie przebiega granica między prezentem a korzyścią materialną, czym jest promocja marki własnej?

  • W najbliższy poniedziałek – 26 września, w samo południe opublikujemy Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania reklam w mediach społecznościowych.

Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania reklam to pomoc dla użytkowników mediów społecznościowych – twórców, agencji reklamowych i reklamodawców. Zostały stworzone po konsultacjach z przedstawicielami branży influencer marketingu: Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR oraz Radą Reklamy, a także środowiskiem naukowym z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW oraz Zakładu Systemów Prasowych i Prawa Prasowego WNPiD UAM. Fragmenty Rekomendacji były również omawiane podczas dyskusji na Instagramie uokikgovpl, w której wzięło udział wielu twórców internetowych.

Zachęcamy do śledzenia naszych kanałów informacyjnych.

rekomendacje dla influencerów, social media, jak oznaczać reklamy
Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania reklam, SoMe, Instagram, Facebook, Twitter

 

Pomoc dla konsumentów:

Tel. 801 440 220 lub 222 66 76 76 – infolinia konsumencka
E-mail: porady@dlakonsumentow.pl
Rzecznicy konsumentów – w twoim mieście lub powiecie
Wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej

Dodatkowe informacje dla mediów:

Biuro Prasowe UOKiK
pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel.: 22 55 60 246
E-mail: biuroprasowe@uokik.gov.pl
Twitter: @UOKiKgovPL
Znajdziesz nas również na Instagramie: @uokikgovpl

UOKIK
UOKIK